"Software z Przyszłością" - Comarch reklamuje się w Niemczech

W niemieckiej prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Comarchu. Akcja przebiega pod hasłem "Software z Przyszłością".

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Niemiecka kampania Comarchu reklamuje tę firmę jako międzynarodowego dostawcę rozwiązań IT. Przekaz pod hasłem "Software z Przyszłością" ("Software mit Weitblick") ma spowodować wzrost świadomości marki przedsiębiorstwa w Niemczech oraz zwiększenie zainteresowania jego ofertą. W ramach działań promocyjnych o budżecie 3 mln euro Comarch został też sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego TSV 1860 Monachium oraz realizuje - również w Austrii i Szwajcarii - cykl "Roadtour Weitblick" obejmujący ponad 20 konferencji dla potencjalnych i obecnych klientów. Działania reklamowe ATL są prowadzone w prasie (Handelsblatt Zeitung, DV-Dialog, Der Handel, Lebensmittel Praxis, Handelsjournal, IT Banken & Versicherungen, AssCompact, Funkschau), internecie (FTD.de, innovation-report.com, handelsjournal.de, business-wissen.de, brainguide.de, crm-expert-site.de, marketing-boerse.de, absatzwirtschaft.de, marketing.it, acquisa.de, lebensmittelpraxis.de, derhandel.de, asscompact.de, bankingclub.de, portel.de, funkschau.de i 41 serwisów w sieci Google, m.in. computerbase.de, brothersoft.com, mittelstandwiki.de, business-on.de, fnp.de, tagesspiegel.de) oraz na lotniskach w Stuttgarcie, Düsselfdorfie i Hamburgu. Kreację kampanii - zaplanowanej do marca - przygotowała polska agencja interaktywna SoInteractive, natomiast planowaniem i zakupem mediów Comarch zajął się we własnym zakresie.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?