SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek we wspólnym projekcie muzycznym dla marki EB

Czterech raperów: Sokół, Pezet, Żabson i Sitek rozpoczęło współpracę nad projektem, którego efektem będzie event sponsorowany przez markę piwa EB (Grupa Żywiec). Akcję wspiera kampania przygotowana przez agencje VML, Live, Starcom i Hope.

Współpraca jest oparta na zestawieniu pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji - Sokoła i Pezeta, oraz młodych i utalentowanych muzyków, których styl wciąż ewoluuje - Żabsona i Sitka. Zderzenie ich doświadczeń pokazuje, że pewne napięcia towarzyszyły młodym ludziom od zawsze, zarówno w roku 1998, jak i w roku 2018, co stanowi kanwę ich muzycznej współpracy.

Kulminacyjnym momentem współpracy czterech raperów będzie wydarzenie zaplanowane we wrześniu, kiedy Sokół, Pezet, Żabson i Sitek zaprezentują efekty wspólnych działań. Artyści wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretują w zupełnie nowy sposób. Przearanżowane wersje wraz z klipami będą miały premierę już w sierpniu. Zapowiedzią tych artystycznych aktywności są pojawiające się właśnie na rynku puszki z cytatami z utworów zaangażowanych raperów. Wrześniowe wydarzenie ma uświetnić udział czołowych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej, którzy pojawią się w przygotowanym specjalnie na tę okazję programie, który zostanie zaprezentowany po raz pierwszy.

Jak podaje Grupa Żywiec działania z udziałem raperów wpisują się w ideę „Tymczasem”, w ramach której marka EB chce udowodnić, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.

- EB to marka, która podkreśla w swojej komunikacji, że okres „Tymczasem” jest niezwykle istotny w życiu każdego człowieka i towarzyszył młodym od zawsze, za każdym razem zderzając się z oczekiwaniami społecznymi dotyczącymi stabilizacji i rozpisanego planu na życie - mówi Michał Machaj, kierownik marki EB.

Za komunikację ATL i działania internetowe marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Dołącz do dyskusji: Sokół, Pezet, Żabson i Sitek we wspólnym projekcie muzycznym dla marki EB

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Sokół to niech mnie nie rozśmiesza. Najpierw w reklamie whisky występował, a teraz będzie tani browar promował?
odpowiedź
User
wincey & wincey
Współpraca jest oparta na zestawieniu pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji ..pffffff.
odpowiedź
User
misiu
piwko sponsoruje event muzyczny, co za przełomowa i świeża idea
odpowiedź