SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sokołów klientem Cut the Mustard

Agencja Cut The Mustard nawiązała współpracę z firmą Sokołów, producentem w branży mięsnej.

Article

Cut The Mustard odpowiada za działania social media (realizacja strategii i kreacja materiałów).

Zespół prowadzi profile Sokołowa na Facebooku i Instagramie. Koordynuje komunikację na trzech fanpage’ach: Sokołów, Super Snacki, skierowanego do młodszego odbiorcy, oraz profilu korporacyjnym „Sokołów od kuchni”.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

W portfolio Sokołowa znajdują się m.in. marki takie jak Sokoliki, Naturrino, Gold, czy linia przekąsek Snack&Chips.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sokołów klientem Cut the Mustard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl