„Solo czy w miksie? Ty decydujesz!” - 7UP reklamowany w wersji Mojito

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony właśnie do sprzedaży napój 7UP Mojito, limitowaną edycję 7UP (produkowanego przez PepsiCo). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”, przygotowały firmy BBDO Warszawa, Pink Pepper Media, Digital One i Questia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Solo czy w miksie? Ty decydujesz!” - 7UP reklamowany w wersji Mojito

7UP Mojito od początku sierpnia jest dostępny w sieciach handlowych InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Carrefour, Netto i Kaufland, a od 25 sierpnia - także w sklepach Żabka i Freshmarket. Sprzedawany jest w jedno- i dwulitrowych butelkach.

Jest to jedyny napój gazowany z segmentu premium o smaku Mojito. Stanowi połączenie smaku limonki i mięty, co podkreśla jego hasło główne: „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”.

grafika

7UP Mojito jest obecnie reklamowany w punktach sprzedaży (materiały POS) oraz poprzez witrynę internetową 7upmojito.pl, a w najbliższym czasie w serwisach VoD będzie emitowany spot.

Materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, stronę 7upmojito.pl - agencja Digital One, a adaptacją spotu zajęła się agencja BBDO Warszawa. Działania public relations realizuje agencja Questia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek