SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Solski Burson-Marsteller wypromuje markę Gelacet

Hiszpańska firma farmaceutyczna Almirall powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR marki Gelacet - suplementu diety wzmacniającego włosy, skórę i paznokcie.

Article

Agencja odpowiada za relacje z mediami, zbudowanie strony internetowej marki oraz inne działania komunikacyjne online.

Ze strony Solski BM w pracę dla Gelacet zaangażowany jest zespół w składzie: Klaudia Mencina, Wojciech Sobczak-Wojeński, Marietta Łata  i Barbara Lipińska.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Kontrakt przewiduje współpracę do końca listopada 2016 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Solski Burson-Marsteller wypromuje markę Gelacet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl