SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sabina Figarska, Adam Kaliszewski i Klaudia Mencina nowymi dyrektorami w Solski Communications

Z początkiem stycznia w Solski Communications awansowało siedmioro konsultantów. Na stanowisko dyrektorów: Sabina Figarska, Adam Kaliszewski i Klaudia Mencina, a na stanowisko senior manager: Joanna Dunin-Kęplicz, Agata Grzeszkiewicz, Elżbieta Mańkowska-Tropiło i Anna Piątkowska-Wełyczko.

Anna Piątkowska-Wełyczko (fot. materiały prasowe)Anna Piątkowska-Wełyczko (fot. materiały prasowe)

Sabina Figarska (na zdjęciu poniżej) to szefowa działu Brand Communications. Posiada 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od blisko 13 lat w Solski Communications. Koordynowała i realizowała wiele projektów dla takich klientów jak Amazon, Amrest, Auchan, BSH, Colgate-Palmolive, Develey, Dilmah, Dior, Grycan, Lavazza czy SMYK. Jest członkiem grupy PR w IAB Polska, organizacji pracodawców branży internetowej, do której należy agencja.

Adam Kaliszewski jest szefem działu Digital Communications. Jego doświadczenie w profesjonalnej komunikacji obejmuje 18 lat, w tym od blisko 10 lat w Solski Communications. Od wielu lat specjalizuje się w komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynował i realizował wiele kampanii i projektów dla takich klientów jak Ambasada Królestwa Norwegii, Auchan, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Henkel, Mastercard czy Raytheon. Jest członkiem grup Social Media i PR oraz ekspertem IAB Polska.

Klaudia Mencina, szefowa działu Healthcare Communications, ma ponad 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od 11 lat w Solski Communications, gdzie koordynowała i realizowała wiele kampanii i projektów dla takich klientów jak Abbott Laboratories, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim, Bristol-Myers Squibb, Merck, Novartis czy Sanofi Pasteur.

Joanna Dunin-Kęplicz to wiceszefowa działu Technology Communications. Posiada 20-doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od ponad 13 lat pracuje w Solski Communications. Współtworzyła, realizowała i koordynowała kampanie i projekty dla takich klientów jak ALD Automotive, Auchan, Avaya, Cisco, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa czy Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin. Należy do grupy PR w IAB Polska.

Agata Grzeszkiewicz, dotychczas manager w dziale Corporate Communications. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w PR, w tym 13 lat w Solski Communications, gdzie współtworzyła, koordynowała i realizowała kampanie i projekty dla takich klientów, jak Airbus, Airbus Defence and Space, Grupa Muszkieterów czy Raytheon Technology.

Elżbieta Mańkowska-Tropiło, dotychczas manager w dziale Technology Communications. Ma ponad 26-letnie doświadczenie w PR, w tym od ponad 13 lat pracuje w Solski Communications. Na swoim koncie ma wiele kampanii i projektów dla takich klientów, jak Auchan, Barracuda, Dilmah, EMC, FORTE, IFS czy Roca.

Anna Piątkowska-Wełyczko, dotychczas manager w dziale Brand Communications. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od ponad 6 lat pracuje w Solski Communications, gdzie realizowała projekty dla takich klientów, jak Grycan, Develey, BSH, mBank czy SMYK.

Firma Solski Communications powstała w kwietniu 2008 roku. Główne obszary jej kompetencji to komunikacja korporacyjna i marki, w tym opracowywanie i realizacja strategii komunikacji, szkolenia mediowe i kryzysowe, relacje z mediami, komunikacja w mediach społecznościowych oraz public affairs. Firma zatrudnia 29 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem swojego partnera międzynarodowego BCW - praktycznie na całym świecie. Solski Communications jest członkiem organizacji pracodawców branży internetowej IAB Polska.

W 2020 roku przychody Solski Communications zmalały o 25 proc. do 7,55 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 316 do 528,5 tys. zł. Firma nie zmniejszyła zatrudnienia, w od stycznia do maja 2021 roku jej wpływy poszły w górę rok do roku o 54 proc.

Dołącz do dyskusji: Sabina Figarska, Adam Kaliszewski i Klaudia Mencina nowymi dyrektorami w Solski Communications

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hurtownia
4.25/5 (-0.25 za przedziałek na nosie), 4.0/5, 2.5/5 (X.X), 3.75/5, 3.25/5, 3.25/5
odpowiedź
User
żebyś te posty kasował!!
No chyba cie po je ba o o 3:43.
odpowiedź
User
u jeden
Dziad
odpowiedź