86 tys. osób ogląda nowy program „Sołtysi” w Super Polsacie

Nowy cykl „Sołtysi” po pięciu pierwszych tygodniach emisji ogląda w Super Polsacie średnio 86 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Serial „Sołtysi” na antenie Super Polsatu oglądać można we wtorki o godz. 21.00, począwszy od 21 października br. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu do 21 listopada wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 0,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,78 proc. w grupie 16-49 i 0,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 31 października. Przyciągnął uwagę 113 tys. osób.

grafika

„Sołtysi” to cykl opowiadający o życiu siedmiorga charyzmatycznych sołtysów z różnych stron Polski. - Tytułowych bohaterów serialu, mimo różnego wieku, sytuacji rodzinnej czy zawodu, łączy wiele podobieństw: są naturalni, szczerzy i kochają ludzi - z wzajemnością, a działalność sołtysa to dla nich misja i powołanie. Mają zmysł organizatorski i dużo cierpliwości - potrafią słuchać, rozmawiać i dogadywać się z innymi, ale też zarządzać i osiągać wytyczone cele - czytamy w opisie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dagmara-szuka-meza-super-polsat,7169462479017601a ##

Bohaterami pierwszej odsłony serialu są: Łukasz Zdyb (wieś Sokołowice), Małgorzata Grabowska (Zielątkowo), Janusz Wojewódzki (Sikory), Krzysztof Michalak (Kowalewice), Tomasz Ryszczuk (Gębarzewo). Emil Rońda (Henryków) i Maciej Szwajnos (Chochołów).

Za realizację cyklu odpowiada Constantin Entertainment Polska, zdjęcia realizowane były w ostatnich miesiącach.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu