Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowy, arbuzowy wariant smakowy napoju piwnego Somersby. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Noble Graphics, Initiative Warszawa i Kamikaze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)

Kampania jest oparta na spocie przedstawiającym letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Jednocześnie podkreśla, że to orzeźwiający i aromatyczny napój piwny o arbuzowym smaku z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami, najlepiej smakujący schłodzony i podany na kostkach lodu.

Somersby Watermelon jest dostępny w sprzedaży od połowy marca, w butelce 0,4-litrowej i puszcze 0,5-litrowej w rekomendowanej cenie 4,69 zł.

To czwarty wariant smakowy napoju Somersby - pozostałymi są: Apple, Blackberry i Elderflower Lime.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz internet, zaplanowano też materiały i działania reklamowe w punktach sprzedaży.

Spot do kampanii przygotowała agencja Noble Graphics, komunikację w internecie - agencja Kamikaze, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"