Sonia Bohosiewicz twarzą sklepów Aldi

Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Aldi, której główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz. Kampania, będąca kontynuacją strategii zawartej w haśle “Raz Aldi zawsze Coś z Aldi” podkreśla prostotę zakupów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sonia Bohosiewicz twarzą sklepów Aldi

Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na kontrastach. Nawiązuje do rozbudowanych i skomplikowanych planów filmowych, na których zawodowo na co dzień przebywa aktorka i ambasadorka marki Sonia Bohosiewicz. Po godzinach jednak gwiazda tak samo, jak każdy z nas oczekuje prostych i przyjemnych zakupów. Każdy z 30-sekundowych spotów rozpoczyna się efektowną i okraszoną specjalnymi efektami sceną filmową – na przykład w starożytnym Egipcie.

Bohosiewicz znów reklamuje Aldi

Skomplikowana akcja zostaje jednak zatrzymana przez Sonię Bohosiewicz, tak by wybrzmiał najważniejszy przekaz – prostej reklamy, takiej jak proste są zakupy w Aldi. W szybkiej zmianie ujęcia ambasadorka pojawia się w sklepie Aldi, prezentując jego zalety oraz wyjątkowość marek własnych. W najnowszej reklamie dyskonter przypomina o tym, że jakości i cenom produktów w Aldi można ufać, a dzięki marce można zrealizować wszystkie swoje potrzeby zakupowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aldi-jak-oszczedzac-na-zakupach-plan-na-oszczedzanie ##

- Nowa kampania z ambasadorką marki Sonią Bohosiewicz to opowieść właśnie o prostocie zakupów, którymi charakteryzuje się Aldi - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi.

Sonia Bohosiewicz z marką była już związana w 2019 roku, współpracując przy kampanii "Wielkiego Testu Produktów Aldi".

Kampania obejmuje produkcję serii spotów telewizyjnych, działania online video oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz działania ambientowe.

grafika

Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań. Spoty wyreżyserował duet Reżyserski Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski. Za produkcję odpowiadało studio Dynamo, efekty specjalne zapewniło studio postprodukcyjne DelaPost.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"