Sony ma nowego dyrektora generalnego w Polsce

Dariusz Kluska został nowym dyrektorem generalnym Sony Europe B.V. oddział w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sony ma nowego dyrektora generalnego w Polsce
Dariusz Kluska

Z początkiem nowego roku fiskalnego, który w Sony rozpoczyna się w kwietniu, nastąpiły istotne zmiany w zarządzie firmy w Polsce. Dotychczasowy dyrektor generalny, Christos Adamopoulos, który od czterech lat zajmował to stanowisko, od kwietnia 2024 r. będzie zarządzał Sony Europe B.V. w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Nowym dyrektorem generalnym polskiego oddziału Sony został Dariusz Kluska.

- Jako dyrektor generalny, będę odpowiedzialnie kierował firmą, dążąc do realizacji celów. Wspólnie z zespołem chcę rozwijać strategiczne partnerstwa oraz identyfikować nowe obszary wzrostu w celu umacniania na polskim rynku marki Sony, która jest rozpoznawalna i ceniona na całym świecie – komentuje Dariusz Kluska.

Dariusz Kluska na czele Sony w Polsce

Dariusz Kluska rozpoczął pracę w Sony w 2001 r. Od tego czasu zajmował szereg kierowniczych funkcji w strukturach działu sprzedaży. W 2013 r. został dyrektorem ds. sprzedaży, nadzorującym wszystkie operacje tego działu. Od lipca 2023 r. pełnił również funkcję dyrektora marketingu. Z początkiem kwietnia 2024 r. przejął odpowiedzialność za zarządzanie całym polskim oddziałem Sony w randze dyrektora generalnego.

Stanowisko dyrektora sprzedaży od kwietnia 2024 r. objął Grzegorz Irodenko. Karierę w Sony rozpoczął w 2016 r., dołączając do działu marketingu. Rok później, w 2017 roku, przejął odpowiedzialność za rozwój kategorii telewizorów w dziale marketingu, którą kierował do roku 2021. Od trzech lat pełnił funkcję kierownika ds. sprzedaży, współpracując z kluczowymi partnerami biznesowymi.
 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu