SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony Ericsson Polska wybrało Grupę Eskadra

Grupa Eskadra wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Sony Ericsson Polska. Pierwszy projekt w ramach tej współpracy to kampania telefonu Xperia Play.

Grupa Eskadra dla Sony Ericsson Polska zajmuje się przede wszystkim obsługą reklamową BTL oraz przygotowywaniem adaptacji kampanii ATL i kreacji kampanii internetowych. Ponadto agencja odpowiada za organizację eventów i działań niestandardowych promujących produkty koncernu.

Pierwszym projektem realizowanym przez Grupę Eskadra dla Sony Ericsson Polska jest kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży telefonu Xperia Play (więcej o tej akcji). Akcja pod hasłem „Work Smart Play Hard” ma podkreślać równowagę między pracą i rozrywką oraz eksponować zalety tego telefonu: system Android i wbudowaną konsolę z certyfikatem PlayStation.

Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson Polska wybrało Grupę Eskadra

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamilla
A ja sądziłam, że dla Sony szczytem Eskadry mogłyby być co najwyżej tapety i dzwonki.
odpowiedź