SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony inwestuje 400 mln dolarów w BiliBili

Sony zainwestowało 400 mln dolarów w chiński serwis internetowy BiliBili.

Serwis BiliBili wystartował 10 lat temu. Użytkownicy mogą w nim dzielić się klipami wideo i prowadzić transmisje na żywo. Dostępne są też profesjonalne treści i filmy dokumentalne oraz gry.

Platforma ma ponad 130 mln użytkowników miesięcznie i ok. 38 mln użytkowników dziennie. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do osób z pokolenia Z, urodzonych w latach 1990-2009.

W ramach transakcji, Sony przejmie 4,98 proc. udziałów w BiliBili, stając się czwartym największym udziałowcem spółki mającej swoją siedzibę w Szanghaju, po Alibaba Group Holding, Tencent Holdings i Loyal Valley Capital.

Inwestycja Sony oznacza, że rynkowa wartość BiliBili opiewa na ok. 8 mld dolarów. Obie strony planują współpracę m.in. w sektorze gier mobilnych i anime.

 

Dołącz do dyskusji: Sony inwestuje 400 mln dolarów w BiliBili

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl