Soplica zostaje w Focus Media Group

Agencja Focus Media Group podpisała w styczniu umowę na kompleksową obsługę marketingową marki Soplica w roku 2006.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to kontynuacja podjętej w połowie ubiegłego roku współpracy z firmą Bols, w ramach której powstały między innymi materiały POS wspierające relaunch wódki Soplica Szlachetna oraz koncepcja platformy promocyjnej „Sprawdzony Skład.”

Wódka Soplica notuje obecnie najbardziej dynamiczny wzrost udziału ze wszystkich marek w swoim segmencie.

Zadaniem Focus Media Group będzie obsługa kreacyjna zaplanowanych na ten rok działań promocyjnych. Objęta umową współpraca będzie obejmowała również aktywności związane z innymi produktami z rodziny Soplica, w tym z promocją nowej Soplicy Wiśniowej i Soplicy Tradycyjnej pod hasłem „kolorowa do czysta.”

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet