Sopot TVN przegrał z festiwalami Polsatu i TVP2

Sopot Festival 2009, który odbył się 22 i 23 sierpnia 2009 r.,oglądało w TVN 2,2 mln widzów. Średni udział w rynku festiwaluwyniósł 17,6 proc. (18,27 proc. w grupie 16-49). Większąpopularnością cieszyły się w tym roku TOPtrendy (Polsat) oraz SopotHit Festiwal (TVP2).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największą widownię zgromadził drugi dzień festiwalu,poświęcony pamięci Czesława Niemena. Oglądało go średnio2,36 mln widzów (udział wyniósł 16,98 proc. w grupie 4+ oraz 14,13proc. w grupie komercyjnej)- wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch. Pierwszy dzień przyciągnął 2,14 mln telewidzów (udział wgrupie 4+ wyniósł 18 proc., w grupie komercyjnej 21,8 proc.).

TVN w trakcie emisji imprezy była stacjątrzeciego wyboru, lepsze wyniki zanotowały TVP1 i TVP2.

Sopot Festival 2009 oglądałygłównie kobiety oraz mieszkańcy miast.

W ubiegłym roku Sopot Festival TVNmiał średnio 3,1 mln osób, a średni udział w rynku wyniósł 25proc., zaś w grupie 16-49 aż 29,3 proc. Lepsze wyniki zanotowałateż edycja z 2006 roku (3,2 mln widzów), mniejszą popularnościąfestiwal cieszył się w 2005 i 2007 roku (odpowiednio 2,1 mln widzówi 1,68 mln widzów).

TVN przegrał z Polsatem iTVPDla porównania trzydniowy Sopot Hit Festiwal 2009,pokazany przez TVP2 śledziło średnio 3,2 mln widzów przy udziale wrynku na poziomie 26,85 proc. w grupie 4+, zaś festiwal TOPtrendy2009 pokazany przez Polsat miał widownię na poziomie 2,8 mln osób(27,39 proc. udziału).

Co dalej z Sopot Festival?Telewizja TVN nie podjęła jeszcze decyzji co dokontynuacji imprezy na swojej antenie. Pięcioletnia umowa stacji najej organizację wygasa w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu