SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”

Nadawany w TVN program “SOS dla świata” ma mniejszą widownię niż emitowane w tym czasie propozycje konkurencji, m.in. “Szansa na sukces” i powtórki “Rancza”. Magazyn daje stacji podobne wyniki do tych, które TVN osiągał w tym paśmie rok temu.

“SOS dla świata” emitowane jest w niedziele o 15.20. Po trzech odcinkach średnia oglądalność programu wynosi 1,12 mln widzów, co daje kanałowi 10,17 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 13,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVN gromadził średnio 1,10 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 10,09 proc. i 14,17 proc.

W czasie nadawania cyklu TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem rynku jest Dwójka z udziałem na poziomie 21,73 proc., pokazująca wówczas “Szansę na sukces”. Drugie miejsce zajmuje Jedynka (15,82 proc.; “Ranczo”), a trzeci jest Polsat (10,34 proc; Formuła 1, filmy). W grupie 16-49 TVN zajmuje trzecią pozycję, wyprzedzając TVP 1.

Program oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 25-34 lata i ci między 45 a 54 rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “SOS dla świata” dwanaście gwiazd przekonuje się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.


Widownia “SOS dla świata” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
30-10-20111 183 25411,92%15,58%
06-11-20111 219 66811,02%15,50%
13-11-2011967 7557,92%10,45%
Średnia1 124 81410,17%13,69%

 
Oglądalność magazynu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 22 403 82121,73%16,62%
TVP 11 750 55015,82%12,33%
Polsat1 143 76910,34%14,01%
SOS dla świata1 124 81410,17%13,69%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni40,43%84
Kobiety59,57%115
Wiek 4-93,68%62
 10-154,15%61
16 - 195,09%91
20 - 246,35%81
25 - 2913,15%148
30 - 3413,23%160
35 - 396,50%88
40 - 445,92%92
45 - 497,39%107
50 - 548,27%103
55 - 596,62%85
6019,66%97
Wlk. miastaWieś33,72%86
< 50 tys.19,37%81
50-100 tys.8,20%95
100-200 tys.9,11%113
> 200 tys.29,60%147
ZawódTop management10,80%124
Pracownicy średniego szczebla18,87%126
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,83%109
Emeryci23,42%91
Inni25,08%82
WykształceniePodstawowe45,01%100
Średnie32,88%111
Wyższe14,28%114
Inne7,83%62


 

Dołącz do dyskusji: “SOS dla świata” TVN przegrywa z “Szansą na sukces” i “Ranczem”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
glaz20
wnioskując po wykształceniu to im niższe tym większe zainteresowanie
odpowiedź