'Sosmusic' dla Lecha Kaczyńskiego

Agencja 'Sosmusic' był autorem produkcji konwencji prezydenckiej Lecha Kaczyńskiego oraz eventów wyborczych Prawa i Sprawiedliwości.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zlecenie na organizację kampanii wyborczej partii oraz kampanii prezydenckiej agencja otrzymała na początku tego roku. Umowa obejmowała produkcję marcowej konwencji pt.: „Wiosna Polaków” oraz kampanii parlamentarnej i prezydenckiej. Do wszystkich imprez firma przygotowała scenariusz, reżyserię, oprawę scenograficzną, multimedia oraz realizację telewizyjną. Zakres obsługi spotkań został określony jako produkcja „pod klucz”.

 - Sukcesem agencji było zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych. Dzięki wyborczym eventom politycy mieli bezpośredni kontakt z wyborcami, co miało duże przełożenie na sondaże, a także bezpośrednio na wynik wyborczy. Organizowane z wielkim rozmachem spotkania zwróciły także uwagę mediów. Poprzez przygotowanie konwencji w iście „amerykańskim” stylu, agencji udało się stworzyć nowoczesny wizerunek partii Prawo i Sprawiedliwość, która była dotąd postrzegana jako partia konserwatywna i nienowoczesna. 'Sosmusic' opracowała standardy wizualizacyjne, nowy logotyp, zaprojektowała materiały reklamujące partię PiS oraz kandydata na prezydenta, Lecha Kaczyńskiego - czytamy w komunikacie prasowym.

Zadaniem agencji była produkcja największej, w historii polskich przedsięwzięć politycznych, trasy koncertowej "Wiosny Polaków" - promującej program "Prawa i Sprawiedliwości". Objęła ona ponad 20 największych miast w Polsce. 'Sosmusic' zaprosiła do współpracy artystów: Ryszarda Rynkowskiego, Justynę Steczkowską, Stanisława Sojkę, Edytę Geppert. Wystąpili również: Jan Pietrzak, Krzysztof Piasecki, Stefan Friedmann i grupa Lombard.

Każde ze spotkań wyborczych obsługiwało około 50 osób. Sprzęt techniczny wypełniał trzy ciężarówki. O całość zadbali producenci trasy - Remigiusz Trawiński i Wojciech Zaguła.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"