Sowa Caffè w nowej odsłonie

Ponad 15 lat temu w Bydgoszczy ruszyła palarnia kawy Sowa Caffè, marki Cukierni Sowa. Właśnie przeszła kompleksowy rebranding, obejmujący nie tylko opakowania i identyfikację wizualną, ale także sposób komunikowania wartości.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Sowa Caffè w nowej odsłonie
fot. materiały prasowe

Nowe logo Sowa Caffè to fuzja symboliki związanej z kawą – ziarna, filiżanki, wzoru przypominającego liście kawowca – oraz palety naturalnych kolorów inspirowanych ziemią, uprawami i ciepłem świeżo zaparzonego naparu. Projekt graficzny zyskał organiczny rytm i lekkość. 

– Na nowo opowiedzieliśmy historię naszej kawy. Jej źródło pozostaje niezmienne – to pasja do dobrego smaku i kontroli nad każdym etapem produkcji. Nowa szata wizualna ma nie tylko przyciągać wzrok, ale też odzwierciedlać to, czym nasza kawa jest od zawsze: świadomym wyborem dla tych, którzy cenią naturalność, jakość i konsekwencję – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Kompletna zmiana wizualna

Nowa odsłona marki obejmuje: nowe opakowania kaw, nowy projekt kubków do kawy serwowanej na wynos w lokalach Cukierni Sowa, odświeżoną wersję Karty Kawosza – lojalnościowego programu dla klientów, uporządkowaną komunikację produktową oraz aktualizację materiałów POS i ekspozytorów w punktach sprzedaży.

Rebranding Sowa Caffè to nie jednorazowa zmiana estetyczna, ale krok w kierunku dalszej profesjonalizacji segmentu kawowego w ramach działalności Cukierni Sowa. Marka planuje intensyfikację działań sprzedażowych, ekspozycję produktu w punktach w całej sieci oraz kontynuację promocji lojalnościowej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka