Spacecamp dla Mastercard

Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spacecamp dla Mastercard

Wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy agencja Spacecamp została wybrana przez warszawskie biuro Mastercard do długofalowej współpracy, w ramach której jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym "Mastercard Bezcenne Chwile", kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand-new-galaxy-global-partnership-office-szef-adil-khan ##

Spacecamp z nowym klientem

- Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard.

Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-panczyk-bng-holding-rada-nadzorcza-kto-to-jest-grey ##

Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end.Pracuje dla takich klientów jak 3M, Bayer, Żabka, Coty, Electrolux, Riot Games, Uber czy Wella. Holding Brand New Galaxy, którego Spacecamp jest częścią, został niedawno kupiony przez amerykańską sieć Stagwell Media Network.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny