SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada oglądalność "M jak miłość"

Zakończona w miniony wtorek kolejna seria emitowanego w TVP 2 "Mjak miłość" cieszyła się o około 800 tys. widzów mniejsząoglądalnością niż edycja serialu emitowana rok wcześniej. Nadaljednak produkcja pozostaje hitem polskiej telewizji, a w tymsezonie zarobiła dla Dwójki aż 80 mln zł.

Spada oglądalność

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż w okresie od września ubiegłego rokudo połowy czerwca br. "M jak miłość" oglądało średnio 8,74 mlnwidzów przy udziale w rynku wynoszącym 54,73 proc. (51,12 proc. wgrupie 16-49). Rok wcześniej serial miał 9,5 mln widzów i 57,73proc. udziału (55,29 proc.).


Wszyscy4+
16 - 49
SezonAMRSHR %SHR %
2007 - 20088 742 77754,73%51,13%
2006 - 20079 502 74657,17%55,29%


Spadek popularności "M jak miłość" widać także w danych ooglądalności dziesięciu najpopularniejszych odcinków w obusezonach. Żaden z topowych epizodów właśnie zakończonej serii nieprzekroczył 10 mln widzów, rok wcześniej widownię powyżej tejgranicy miały wszystkie najpopularniejsze odcinki.


Wszyscy4+
16 - 49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
120-11-20079 872 76556,78%54,39%
214-01-20089 869 28358,97%56,45%
329-01-20089 807 33960,78%57,94%
406-11-20079 806 66557,11%53,36%
521-01-20089 778 64459,17%56,02%
607-01-20089 765 65657,50%53,62%
705-11-20079 753 10755,70%52,54%
819-11-20079 746 81357,05%55,64%
918-12-20079 708 47558,23%54,92%
1025-02-20089 668 17157,43%53,17%

Wszyscy4+
16 - 49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
105-12-200610 591 19560,35%58,23%
217-10-200610 584 64760,40%58,87%
305-02-200710 560 33659,35%57,03%
413-02-200710 484 86158,49%58,93%
508-01-200710 460 34658,27%56,29%
607-11-200610 403 51660,67%59,46%
729-01-200710 394 28956,69%55,25%
812-02-200710 386 39258,73%57,60%
912-12-200610 362 25159,04%56,88%
1015-01-200710 307 86858,40%54,89%


Mimo zmniejszenia się oglądalności obyczajowej produkcji, TVP 2 wpaśmie jej emisji była zdecydowanym liderem rynku. Druga w tymczasie TVN miała 2,13 mln widzów, trzecia TVP 1 - 1,74 mln, aczwarty Polsat - 1,28 mln.


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVP 2 - M jakmiłość8 742 77754,73%
TVN2 132 30913,35%
TVP 11 742 35910,91%
Polsat1 275 8687,99%


Na reklamach nadawanych wokół odcinków "M jak miłość" z sezonu2007/2008 Dwójka zarobiła w sumie 80,3 mln zł. W sezonie 2006/2007wpływy były niższe i wyniosły 65,8 mln zł. Liczył on co prawdasześć odcinków mniej, ale i tak średni przychód z epizodu byłniższy niż obecnie (dane cennikowe bez rabatów).

Z analizy profilu widowni serialu wynika, iż "M jak miłość"przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzów powyżej 45. rokużycia, mieszkańców wsi, średnich i dużych miast.



AFFADH %
PłećMężczyźni7234,76%

Kobiety12665,24%
Wiek4- 9483,01%

10-15624,81%

16 - 19493,07%

20 - 24433,78%

25 - 29605,05%

30 - 34917,02%

35 - 39875,79%

40 - 44916,07%

45 - 491068,41%

50 - 5414311,78%

55 - 5915510,97%

60+16630,24%
Wlk.miastaWieś10640,80%

< 50 tys.10023,81%

50-100 tys.998,84%

100-200 tys.1038,27%

> 200 tys.8818,29%
ZawódTop management836,80%

Pracownicyszczebla średniego10213,03%

Pracownicyfizyczni i rolnicy8917,27%

Emeryci16141,78%

Inne6321,13%
WykształceniePodstawowe11049,37%

Średnie10330,85%

Wyższe10511,95%

Inne567,82%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada oglądalność "M jak miłość"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl