SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż dwutygodników, „Tele Świat” nowym liderem (top 24)

W maju br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników został „Tele Świat”. W czołowej dziesiątce zestawienia wszystkie magazyny zanotowały spadki. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 365 499 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była niższa o 3,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Pomimo tego udało się temu pismu awansować na pozycję lidera z miejsca czwartego.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 20,28 proc. do 331 937 egz.

Natomiast z pozycji lidera na ostatnią lokatę podium spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 22,47 proc. do poziomu 330 667 egz.

Czwarte miejsce zajął „Show” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego średnia sprzedaż ogółem w maju br. spadła najbardziej w czołowej dziesiątce zestawienia, bowiem o 35,40 proc. i wyniosła 272 541 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły pisma z segmentu people. Po dwa miejsce zajęły dwutygodniki telewizyjne oraz magazyny poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazło się jeszcze pismo o serialach oraz tytuł z historiami prawdziwymi.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

527 470

365 499

365 499

542 757

377 275

377 275

Party Życie Gwiazd

452 400

332 004

331 937

538 432

416 394

416 394

Przyjaciółka

449 000

330 715

330 667

553 765

430 152

426 477

Show

407 428

272 541

272 541

559 934

421 919

421 919

Tina

407 437

272 460

272 412

536 907

339 985

339 985

TV14

309 969

204 060

204 060

379 930

226 052

226 052

Gala

302 397

194 851

194 801

359 945

211 355

211 355

Flesz Gwiazdy & Styl

303 972

193 214

192 730

374 280

264 191

264 191

Świat Seriali

292 449

189 840

189 840

352 447

229 447

229 447

Z Życia Wzięte

338 415

177 905

177 905

383 950

204 911

204 911

Pani Domu

256 000

176 581

176 393

337 546

243 713

243 713

Naj

262 484

163 022

162 974

-

-

-

Bravo

219 917

160 286

160 286

239 923

157 923

157 923

Viva

248 548

159 516

159 366

359 500

264 794

264 794

Grazia

232 170

122 795

122 645

-

-

-

Sukcesy i Porażki

197 667

106 208

106 208

211 200

116 474

116 474

Takie jest Życie

204 960

103 879

103 879

229 950

117 053

117 053

Relaks

187 452

94 614

94 614

212 975

104 447

104 447

Bravo Sport

129 932

94 611

94 611

169 845

102 528

102 528

Ekran TV

112 415

65 058

65 058

116 460

71 287

71 287

Forum

70 007

24 362

22 992

-

-

-

Kaczor Donald

44 500

21 077

21 077

44 900

29 825

29 825

Medical Tribune

20 000

13 760

13 760

20 000

16 136

16 135

Puls Medycyny

20 000

4 087

4 051

20 000

4 514

4 473

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż dwutygodników, „Tele Świat” nowym liderem (top 24)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl