Spada sprzedaż iPadów, ale rośnie iPhonów i Maców. 10,2 mld USD zysku Apple

45,6 mld USD przychodu i 10,2 mld USD zysku - to wyniki finansowe Apple za jej ostatni kwartał. Jak wynika z ujawnionych wczoraj danych spada sprzedaż iPadów, ale rośnie iPhonów i Maców.

km
km
Udostępnij artykuł:
Spada sprzedaż iPadów, ale rośnie iPhonów i Maców. 10,2 mld USD zysku Apple

W zakończonym 29 marca II kwartale roku finansowego 2014, Apple zanotowało przychód w wysokości 45,65 miliarda dolarów. To o 5 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym okresie (43,6 mld USD), ale o 21 proc. mniej niż w poprzednich trzech miesiącach (57,59 mld USD).

Tymczasem zysk netto koncernu z Cupertino zwiększył się w ujęciu rocznym z 9,55 miliarda dolarów do 10,22 miliarda dolarów, podczas gdy I kwartał firma zakończyła z 13,07 miliarda dolarów na plusie.

grafika

Apple sprzedało w II kwartale 43,72 miliona telefonów iPhone (wzrost o 17 proc. w ujęciu rocznym, spadek o 14 proc. w ujęciu kwartalnym), 16,35 miliona tabletów iPad (spadek o 16 proc. r/r i o 37 proc. kw./kw.), 4,14 miliona komputerów Mac (wzrost o 5 proc. r/r, spadek o 14 proc. kw./kw.) oraz 2,76 miliona odtwarzaczy iPod (spadek o 51 proc. r/r i o 54 proc. kw./kw.).

grafika

Apple zakłada, że w trwającym obecnie kwartale zanotuje przychód w wysokości od 36 miliardów dolarów do 38 miliardów dolarów.

grafika

grafika

grafika

grafika

grafika

wszystkie grafiki z MacStories.net

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska