SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, "Rodzice" w dół o 50 proc.

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w kwietniu 2009 roku był magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców,

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" w kwietniu 2009 r. wyniosła 66 113 egz. i była o 15 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który w kwietniu sprzedał się w ilości 63 655 egz. (spadek o 47 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mam Dziecko" (Wydwnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 60 671 egz. (spadek o 13 proc.).

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twoje dziecko 66 113 57 629
Mamo, to ja 63 655 119 485
Mam Dziecko 60 671 69 098
Dziecko 58 231 87 769
M jak mama 48 588 45 438
Rodzice 38 386 77 369
Twój maluszek 13 165 24 342


Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "M jak mama".

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twoje dziecko 66 113 80 538
Mamo, to ja 63 655 79 790
Mam Dziecko 60 671 71 889
Dziecko 58 231 74 102
M jak mama 48 588 47 973
Rodzice 38 386 48 699
Twój maluszek 13 165 20 858

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, "Rodzice" w dół o 50 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl