SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

Luty 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży - liderem "Twist".

Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 902 egz. (spadek o 12,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) z wynikiem 132 124 egz. (spadek o ponad 12 proc.) a na trzecim ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 124 247 egz.(spadek o 34,6 proc.).

luty

20072006
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist157902177827
Dziewczyna132124149027
Popcorn124247167374
Fun Club107610106177
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8088055966


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Twist".

2007

lutystyczeń
ZKDPSprzedaż ogólem
Twist157902119114
Dziewczyna132124161816
Popcorn124247104651
Fun Club107610119030
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8088067595

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl