SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

Luty 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży - liderem "Twist".

Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 902 egz. (spadek o 12,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) z wynikiem 132 124 egz. (spadek o ponad 12 proc.) a na trzecim ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 124 247 egz.(spadek o 34,6 proc.).

luty

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 157902 177827
Dziewczyna 132124 149027
Popcorn 124247 167374
Fun Club 107610 106177
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 80880 55966


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Twist".

2007

luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 157902 119114
Dziewczyna 132124 161816
Popcorn 124247 104651
Fun Club 107610 119030
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 80880 67595

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl