SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż pism męskich, „Playboy” liderem

W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Najmniej zmniejszył się wynik „CKM”. Na pozycji lidera uplasował się „Playboy”.

okładka

okładka "Playboy"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 64 062 egz. i względem stycznia 2012 roku była niższa o 11,23 proc.

Na drugim miejscu uplasował się „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 10,93 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 59 052 egz.

Ostatnie miejsce podium należało do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najmniej w zestawieniu, bowiem o 10,86 proc. do 44 639 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,41 proc. i ostatecznie wyniósł 34 552 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku wyniosła 33 159 egz., po spadku o 10,62 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) spadł o 39,71 proc. do poziomu 7 958 egz.

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2013 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Playboy 64062 72168
Men's Health Edycja Polska 59052 66299
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 44639 50079
Logo 34552 44534
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 33159 37100
Sukces 7958 13199


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28,37 proc.) pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei największy spadek zanotował tutaj miesięcznik „CKM” - było to 15,94 proc.

Wirtualnemedia.pl miesiąc
ZKDP styczeń 2013 grudzień 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Playboy 64062 49905
Men's Health Edycja Polska 59052 59176
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 44639 53101
Logo 34552 29874
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 33159 28966
Sukces 7958 6155

 


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism męskich, „Playboy” liderem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgh
Po co kupowac cos co mozna szyblo przejrzec w Empiku ? Skoro w kazdym magazynie i jest to samo
18 9
odpowiedź
User
łojejusiu
CKM z najwiekszym spadkiem! NIe dziwne skoro gazete dla targetu 18-80 robia panowie grubo po pięćdziesiątce a wszystkie pomysły "młodziaków" są torpedowane......
16 11
odpowiedź
User
łojejusiu
18-30 oczywiście....
9 8
odpowiedź
User
Rozsądny
Pismo dla 18latków mogą robić i 80latkowie, ale jak jedyną strategią na zwiększenie sprzedaży jest wywalanie kolejnych dziennikarzy, współpracownikom dziennikarzom i fotografom obcinanie honorariów już niemal do 0, to nie ma się co dziwić, że się tego nie kupuje. Gołe dupy są za darmo w necie ile dusza zapragnie, a podobnie nieudolnych pseudoartykułów publikowanych na papierze też w necie od groma. Po co płacić?
14 9
odpowiedź
User
A17
Sukces od przejęcia przez Hajdarowicza idzie jak burza :-)
19 9
odpowiedź