SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż tygodników opinii

"Polityka", mimo spadku, liderem sprzedaży w marcu 2006. "Wprost","Newsweek" i "Przekrój" ostro w dół.

"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż* spośród wszystkich tygodników opinii w marcu 2006 i umocniła się na pozycji lidera - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 174 919 egz. (spadek o ponad 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął  tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 18 proc. spadek sprzedaży.

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 137 373 egz. (spadek o ponad 20 proc.).

Warto zwrócić uwagę na kolejny wzrost "Gościa Niedzielnego" i kolejny znaczny spadek "Przekroju".

 

marzec
ZKDP20062005

Średni nakład jednorazowy**Rozp. płatne razem*Średni nakład jednorazowyRozp. płatne razem
Polityka265735174919296090185724
Wprost269402153821290567186036
Newsweek230390137373269995174611
Gość Niedzielny171625127424160162118263
Przekrój1397008130817368696588
Przegląd 81250340749922536224
Ozon6602425894--
Tygodnik Powszechny44428217713917521759


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny znaczny wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".

 

marzec
ZKDP20062005

Średni nakład jednorazowy**Rozpow. płatne razem*Średni nakład jednorazowyRoz. płatne razem
Angora428171290656396567244064
Forum36065202814294821077

dane za luty 2006


*Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - rozpowszechnianie płatne razem.
**Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - średni nakład jednorazowy

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników opinii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl