SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.

W listopadzie 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. uplasowała się na poziomie 773 667 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,19 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 326 429 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w listopadzie 2015 roku wyniósł 169 902 egz., po spadku o 11,36 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali”.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16,81 proc. i wyniosła 84 142 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 026 894

774 667

773 667

1 056 189

817 852

816 002

To & Owo

488 736

326 429

326 429

522 479

349 916

349 916

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

252 964

169 902

169 902

283 908

191 687

191 687

Program TV

166 670

104 573

84 142

203 768

123 502

101 142

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych, wynoszącym 0,32 proc., pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej stracił „Kurier TV” - było to 1,07 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 026 894

774 667

773 667

1 057 439

771 969

771 219

To & Owo

488 736

326 429

326 429

488 749

325 735

325 735

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

252 964

169 902

169 902

270 154

171 995

171 745

Program TV

166 670

104 573

84 142

166 969

104 804

84 338

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” w dół o 43 tys. egz.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ar
Spada? Dyrekcji nie spada, mimo kilku lat błędnych decyzji.
odpowiedź