SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada widownia show “Kto poślubi mojego syna?”. TVN liderem rynku

Nowy reality-show “Kto poślubi mojego syna?” przyciąga 2 mln widzów, zdecydowanie więcej niż TVN oglądało w tym samym paśmie rok temu. Stacja w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego, jednak widownia formatu spada z odcinka na odcinek.

Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?” Article

Program „Kto poślubi mojego syna?” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,04 mln osób. Przełożyło się to na 15,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,68 proc. w grupie komercyjnej.

Widownia formatu spada z odcinka na odcinek. 3 września br. program przyciągnął przed telewizory aż 2,5 mln osób, a dwa tygodnie później było to już 1,73 mln widzów.

Oglądalność „Kto poślubi mojego syna?” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-03

2 496 454

18,30%

21,91%

2014-09-10

1 906 753

13,88%

16,14%

2014-09-17

1 734 333

12,89%

14,99%

średnia

2 042 572

15,01%

17,68%


Reality-show notuje jednak na razie lepsze wyniki niż emitowana w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie druga edycji “Bitwy o dom”. Oglądało ją bowiem średnio 1,23 mln osób, co przełożyło się na 9,88 proc. i 11,95 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie drugie miejsce zajmuje TVP2, nadająca “Na sygnale”, a także film “Bękarty wojny”, co dało jej 11,96 proc. Trzecia jest TVP1 (mecze piłki nożnej, film “Tunel”; 10,39 proc.), a czwarty - Polsat (“Top Chef”, film “Żona na niby”; 9,69 proc.).  Z kolei w grupie komercyjnej drugą pozycję za TVN zajmuje Polsat.

Widownia programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kto poślubi…

2 042 572

15,01%

17,68%

TVP2

1 615 042

11,96%

8,93%

TVP1

1 402 509

10,39%

8,65%

Polsat

1 308 295

9,69%

13,52%


W programie „Kto poślubi mojego syna?” występują cztery pary matek oraz synów, które poszukują partnerek na całe życie. Spędzają oni czas z kandydatkami, poddając dziewczyny wielu testom i próbom, a synom w wyborze przyszłej żony pomagają matki. Gospodynią show jest Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Earl Grey (więcej na temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada widownia show “Kto poślubi mojego syna?”. TVN liderem rynku

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gorsze programy znajdziecie tylko w tvp
"Kto poślubi rolnika z PSL?" kontra "Mój syn szuka żony".
88 11
odpowiedź
User
kamil
"Kto poślubi mojego syna?"-kicz roku.
54 59
odpowiedź
User
jr
Oglądałem jeden odcinek i to nie w całości. Nie dało się. Najwyższy poziom żenady. Dziwię się, że Pan Miszczak zatwierdził to coś do produkcji. Cóż, kasa, kasa, kasa........
54 22
odpowiedź
User
Erwu
Jak na Earl Grey to zrobili straszną lurę. Może to wina tej kobiety bezy.
12 12
odpowiedź
User
siwko
TVN na poziomie MTV...
41 18
odpowiedź