SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada widownia "Szkła kontaktowego"

"Szkło kontaktowe" gości na antenie TVN 24 już od pięciu lat. Z dostępnych danych telemetrycznych AGB Nielsen Media Research* wynika, że program najpopularniejszy był w 2007 roku, a od tego czasu jego widownia spada.

Spada widownia

W okresie od 23 stycznia 2007 do 24 stycznia 2008 roku "Szkło kontaktowe" śledziło średnio 528 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 4,76 proc. w grupie 4+ i 3,02 proc. w 16-49. Natomiast w kończącym się właśnie roku widownia magazynu wyniosła 388 tys. osób, a jego udział spadł do 3,37 proc.  i 1,73 proc.

„Szkło kontaktowe” Wszyscy 4+ 16-49
Okres AMR SHR % AMR SHR %
01-10-2006 – 24-01-2007* 500 376 4,34% 170 257 2,89%
25-01-2007 – 24-01-2008 528 001 4,76% 166 165 3,02%
25-01-2008 – 24-01-2009 407 958 3,65% 108 248 1,98%
25-01-2009 – 21-01-2010 388 387 3,37% 98 738 1,73%

* - AGB NMR dysponuje danymi "Szkła" jedynie od 1 października 2006 roku, a program emitowany jest w okresie od 25 stycznia 2005 roku.

Najchętniej oglądany odcinek "Szkła" miał aż 1,08 mln widzów. Wyemitowano go 9 lipca 2007 roku. W piętnastce najpopularniejszych wydań programu znalazły się tylko dwa odcinki z 2008 roku, reszta pokazana została w 2007 roku.

Top 15 wydań „Szkła kontaktowego”



Wszyscy 4+
Lp. Stacja AMR SHR %
1 09-07-2007 1 084 391 9,82%
2 24-01-2007 805 564 6,74%
3 22-02-2007 805 474 7,15%
4 19-02-2007 761 295 6,51%
5 14-03-2007 742 009 7,13%
6 20-02-2007 740 313 6,66%
7 14-11-2007 728 270 6,60%
8 28-01-2008 707 947 6,37%
9 23-10-2007 707 656 6,48%
10 06-09-2007 699 789 6,88%
11 12-02-2007 692 483 6,51%
12 29-01-2007 690 321 6,14%
13 03-01-2007 687 022 5,85%
14 19-01-2007 682 733 5,87%
15 21-08-2007 676 854 7,01%

 
 "Szkło kontaktowe"oglądają głównie kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym. 

„Szkło kontaktowe” ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,79% 85

Kobiety 59,21% 114
Wiek 4-9 0,36% 6

10-15 0,99% 13

16 - 19 0,36% 6

20 - 24 0,51% 6

25 - 29 1,20% 14

30 - 34 6,38% 79

35 - 39 4,43% 64

40 - 44 3,99% 62

45 - 49 8,26% 112

50 - 54 10,62% 128

55 - 59 11,65% 156

60+ 51,26% 270
Wlk. miasta Wieś 11,55% 30

< 50 tys. 34,49% 144

50-100 tys. 16,26% 192

100-200 tys. 10,94% 138

> 200 tys. 26,75% 130
Zawód Top management 13,15% 166

Pracownicy średniego szczebla 16,05% 113

Pracownicy fizyczni i rolnicy 5,58% 27

Emeryci 59,71% 226

Inni 5,51% 18
Wykształcenie Podstawowe 31,44% 70

Średnie 40,27% 134

Wyższe 26,95% 236

Inne 1,35% 10


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada widownia "Szkła kontaktowego"

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek z Wwy
I tak będzie dalej dopóki Szkło będzie ślepe na działania Platformy Obywatelskiej. Ludzie mają jak widać dość tego skrzywienia Szkła
8 8
odpowiedź
User
andzia
Wymienić stękającego Daukszewicza to oglądalność wzrośnie!! Pozdro
8 8
odpowiedź
User
olo
"Szkło" popularność zyskało na krytyce PiS i Samoobrony. Po zwycięstwie PO... nadal skupiało się na krytykowaniu PiS. No i okazało się, że "Szkło" jest nudne i nieobiektywne.
8 8
odpowiedź