Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki, stację śledzi 3,8 tys. widzów

Superstację po niemal roku od wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 3,8 tys. widzów. Kanał zanotował duży spadek oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki, stację śledzi 3,8 tys. widzów

W poniedziałek, 30 września ub.r. wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca zeszłego roku. W kolejnych miesiącach ramówka była kilkukrotnie korygowana.

Średnia minutowa widownia Superstacji w okresie od 30 września 2019 roku do 26 lipca 2020 roku (czyli w pierwszych niemal 10 miesiącach obecności nowej ramówki) wyniosła 3,8 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,03 proc. w grupach 16-49 i 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Publicis Groupe Polska.

Spośród poszczególnych dni Superstacja najchętniej oglądana była 18 marca br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 12,8 tys. osób w 4+ (0,18 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grzegorz-adamczyk-superstacja-zwolnienie-dlaczego-co-sie-stalo,7170501800756865a ##

Względem analogicznego okresu rok wcześniej widownia Superstacji spadła o 6,4 tys. osób, czyli o 62,57 proc. Od 30 września 2018 roku do 26 lipca 2019 roku kanał oglądało 10,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,16 proc. udziału w 4+ (w 16-49 - 0,07 proc., a w 16-59 - 0,06 proc.).

grafika

W rankingu najchętniej oglądanych pojedynczych audycji w Superstacji w okresie od 30 września ub.r. do 26 lipca br. najwięcej widzów zgromadził „Supernews” z 25 stycznia. Informacyjny magazyn śledziło 101 tys. osób (1,05 proc. udziału).

Podium uzupełniają prognoza pogody z 22 kwietnia br. (82 tys. widzów) oraz wydanie „Supernews” z 4 października ub.r. (75 tys.).

grafika

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych