SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadek przychodów i zysku 4fun Media w 2013 roku

W 2013 roku spółka medialna 4fun Media zanotowała spadek przychodów i zysku netto. Zarząd spółki zarekomenduje radzie nadzorczej przeznaczenie 30 proc. jednostkowego zysku za ub.r. na wypłatę dywidendy.

W ub.r. przychody 4fun Media ze sprzedaży wyniosły 31,57 mln zł, czyli o 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spółka w komunikacie podkreśla jednak, że biorąc pod uwagę kondycję rynku reklamy telewizyjnej w Polsce i spadek ogółu wydatków reklamowych w ubiegłym roku o ponad 3,5 proc., poziom przychodów 4fun Media w 2013 roku należy uznać za satysfakcjonujący.

4fun Media zanotowały w 2013 roku o 1 proc.  niższe wpływy reklamowe niż w 2012 roku. Natomiast aż o 59 proc. wzrosły przychody z pozostałych źródeł, w tym przede wszystkim ze sprzedaży usług produkcyjnych i organizacji eventów plenerowych oraz związanych z tym kampanii internetowych zrealizowanych w okresie wakacyjnym.

Wskaźnik EBITDA spółki w ub.r. wyniósł 11,94 mln zł, czyli o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast zysk netto 4fun Media zmalał o 15 proc. do 7,08 mln zł. Spółka tłumaczy, że na jej wynik miał wpływ wzrost kosztów związanych ze zwiększonymi nakładami ponoszonymi na nadawanie kanałów (wzrost o ponad 0,4 mln zł kosztów transmisji satelitarnej kanału Rbl.tv), wyższy poziom kosztów amortyzacji własnych produkcji telewizyjnych (w całym roku o 1,1 mln zł) oraz wzrost wydatków na działania marketingowe wynikający ze wzrostu konkurencyjności na rynku kanałów muzycznych (w całym roku o 0,8 mln zł).

4fun Media jest nadawcą stacji muzycznych 4fun.tv, Rbl.tv i TV.Disco oraz właścicielem spółki Program, zajmującej się dystrybucją kanałów tematycznych.

Dołącz do dyskusji: Spadek przychodów i zysku 4fun Media w 2013 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oli
To jest i tak imponujące co Czekała wykręca z rynku! Brawo! Mistrz!
odpowiedź