SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Lipiec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała mniejszą sprzedaż.

Miesięcznik ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska)osiągnął w lipcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 198154 egz. (spadek o 10,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się "Twist" (Wydawnictwo Bauer) zwynikiem 170 431 egz. (wzrost o 4,2 proc.) a na trzecim 'Popcorn'(Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 159 023 egz.(spadek o6,1 proc.).

lipiec


20072006
ZKDPSprzedażogólem
Dziewczyna198154220779
Twist170431163531
Popcorn159023169466
Fun Club132247135247
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki8208379217

Dołącz do dyskusji: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl