SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Lipiec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała mniejszą sprzedaż.

Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Miesięcznik ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel Springer Polska) osiągnął w lipcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 198 154 egz. (spadek o 10,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się "Twist" (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 170 431 egz. (wzrost o 4,2 proc.) a na trzecim 'Popcorn' (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 159 023 egz.(spadek o 6,1 proc.).

lipiec


2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dziewczyna 198154 220779
Twist 170431 163531
Popcorn 159023 169466
Fun Club 132247 135247
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 82083 79217

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl