SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadki wśród pism z programem TV, tylko “Teleprogramy” zyskały

W lutym br. w segmencie tygodników telewizyjnych tylko pismo “Teleprogramy” osiągnęło nieduży wzrost sprzedaży. Najwięcej kolejny raz stracił magazyn “Super TV”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.

okładka

okładka "Tele Tydzień"

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w lutym 2012 roku na poziomie 1 032 437 egz., co oznacza spadek o 3,33 proc. względem lutego 2011 roku.

Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,04 proc. sprzedając się średnio w liczbie 429 902 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 9,87 proc. do 200 283 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 14,94 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer - “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 179 733 egz., a tytuł pozostał na pozycji piątej.

Na przedostatniej lokacie znalazł się magazyn “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer), który w lutym br. sprzedał się w liczbie 94 136 egz., notując spadek o 10,21 proc. Ze względu na słabą sprzedaż wydawca zdecydował o zamknięciu tego tytułu (dowiedz się więcej).

Wzrost sprzedaży w lutym br. zanotował tylko zajmujący ostatnie, ósme miejsce w zestawieniu tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Zyskał on jednak raptem 0,71 proc. i osiągnął średni wynik na poziomie 37 771 egz.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 1 032 437 1 068 039
To & Owo 429 902 457 527
Tele Max 200 283 222 206
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 194 351 228 481
Super TV 179 733 213 865
Program TV 117 980 122 320
Imperium TV 94 136 104 835
Teleprogramy 37 771 37 504
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadki wśród pism z programem TV, tylko “Teleprogramy” zyskały

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl