SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła oglądalność stacji z grupy TVN

Zagregowana oglądalność stacji z grupy TVN liczona całodobowo spadła w czerwcu do 19,9% wobec 20,9% rok wcześniej, poinformowała spółka w komunikacie we wtorek. W grupie docelowej oglądalność stacji z grupy wyniosła 15,5% wobec 16,1% przed rokiem.

Spadła oglądalność stacji z grupy TVN

"Powyższe wyniki należy uznać za rewelacyjne biorąc pod uwagę, że od 7 do 29 czerwca Polsat, główny konkurent TVN, transmitował rozgrywki Euro 2008. Wyniki za czerwiec 2008 pokazują, że wpływ tego nadzwyczajnego wydarzenia sportowego na poziom udziałów w rynku kanału TVN był najmniejszy" - czytamy w komentarzu do wyników.

Liczona całodobowo oglądalność flagowego kanału TVN spadła do 14,9% wobec 15,7%. Oglądalność kanału TVN 24 spadła do 2,6% z 2,9% przed rokiem.

"W peak time (18;00-23:00) ogólny udział TVN w rynku wyniósł 17,7% w porównaniu do 18,7% w czerwcu 2007 r. W tym samym czasie w ujęciu całodobowym TVP1 (22,0%) straciła ponad 1 punkt procentowy, a TVP2 (16,2%) straciła 2 punkty procentowe. W peak time TVP1 (21,5%) straciła prawie 3 punkty procentowe, a TVP2 (15.5%) straciła ponad 2 punkty procentowe" - poinformował TVN.

W grupie docelowej (16-49 lat, mieszkańcy miast pow. 100 tys. mieszkańców) udział stacji TVN spadł w czerwcu do 20,0% z 20,5% przed rokiem.

Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupa jest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.

  • Więcej informacji:
  • TVN
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność stacji z grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl