SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.

O 1,5 proc. spadły łączne wpływy reklamowe telewizji, radia,dzienników i magazynów w I półroczu 2009 roku - wynika z danychfirmy Expert Monitor (dane cennikowe netto, bez uwzględnianiarabatów).

Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.

Telewizje, prasa, magazyny i radia zarobiły w I półroczu 2009roku 9 062 262 702 zł wobec 9 199 661 175 zł w 2008 r. Z danychExpert Monitor - przygotowanych dlaportalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że najbardziejzmalały wpływy z reklam prasy i magazynów.

Rok / Miesiąc
(z autopromocją)

I-VI.2008

I-VI.2009

Media

Wpływy [zł]

Wpływy [zł]

Telewizja5321 848 359 zł5622 890 912 zł
Radio1034 769 263 zł1009 890 205 zł
Gazety1469 323 540 zł1211 738 268 zł
Magazyny1373 720 013 zł1217 743 317 zł
Razem9 199 661 175 zł9 062 262 702 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadły wpływy reklamowe mediów w I półroczu 2009r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl