SPC House of Media promuje Turcję

Dom Mediowy SPC House of Media prowadzi kampanię reklamową Turcjina zlecenie tamtejszego Ministerstwa Kultury i Turystyki. Obejmujeona telewizję, outdoor, prasę i internet.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Kampania w telewizji objęła telewizje m.in. National Geographic,BBC Entertainment, Canal+, Travel Channel, Tele5, AXN, ComedyCentral, Ale Kino!.

W prasie reklama pojawiła się głównie w tygodnikach Polityka,Newsweek, Wprost oraz w magazynach life 'stylowych (Logo, Galmour)i podróżniczych (Voyage, National Geographic Traveller).

Od kwietnia do czerwca w ośmiu miastach Polski trwa kampaniaoutdoorowa. Wykorzystywane są frontlighty 6x3m i 12x4 m,citylight'y i backlight na warszawskim lotnisku im. FryderykaChopina. W kwietniu też kampanię wystartowała kampania wnajwiększych portalach ogólnotematycznych w internecie (WirtualnaPolska, Onet, Gazeta).

SPC House of media pracowało już wcześniej dla MinisterstwaKultury i Turystyki Turcji. Przez ostatni rok za kampanię dlaMinisterstwa Kultury i Turystyki odpowiedzialny było dom mediowyMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu