SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Specjalistki od Netfliksa i TikToka w Altavia Kamikaze+K2

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyły 4 nowe osoby: Karolina Jasińska (na stanowisko social content manager), Sara Włodarczyk (jako TikTok specialist), Mateusz Stępniak (content specialist) oraz Hanna Kruszewska (senior accountant).

K. Jarosińska, M. Stępniak, H. Kruszewska, S. WłodarczykK. Jarosińska, M. Stępniak, H. Kruszewska, S. Włodarczyk

Karolina Jasińska obsługiwać będzie markę Netflix. Do jej zadań będzie należało tworzenie komunikacji na kanałach social media dla Netflix Polska w całej palecie formatów, budowanie relacji ze społecznością i użytkownikami serwisu, działania kreatywne w zakresie marketingu, a także wspieranie działań i procesów offline’owych. 

Ma 10 lat doświadczenia w marketingu (z naciskiem na digital) i budowaniu strategii oraz background w organizacji eventów i masowych wydarzeń muzycznych. Przez 4 lata zajmowała się również researchem rynkowym z ukierunkowaniem na kraje azjatyckie (Korea Południowa, Japonia). 

Sara Włodarczyk jako TikTok specialist obsługiwać będzie przede wszystkim markę Da Grasso, a dodatkowo także innych klientów, wspierając zespół w aktywacjach i przetargach. Do jej zadań należeć będzie m.in. tworzenie strategii komunikacyjnych i konceptów kreatywnych, produkcja materiałów i ich montaż, śledzenie aktualnych trendów, oraz research influencerów i Content Creatorów na potrzeby klientów. 

Sara Włodarczyk jako influencerka jest obecna na TikToku od 2019 roku, aktualnie obserwuje ją ok. 50 tysięcy użytkowników. Od końca 2022 roku pracowała jako content creator na zasadzie freelancerki, współpracując również z Altavia Kamikaze + K2, teraz dołącza do zespołu agencji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Mateusz Stępniak dołączył do zespołu SEO&content marketing, obejmując stanowisko content specialist. W zespole SEO&CM będzie pracował m.in. dla klientów takich jak: Leroy Merlin. Będzie odpowiedzialny m.in. za wdrażanie strategii contentowych, przygotowywanie content planów oraz przygotowywanie treści dla klientów.

Ostatnie 4 lata pracował w branży e-commerce w drogerii internetowej Horex.pl, gdzie był odpowiedzialny za copywriting i szeroko pojęty content marketing. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał jako copywriter współpracujący z wieloma agencjami marketingowymi (jako freelancer). 

Skład firmy wzmacnia także Hanna Kruszewska, dołączając do zespołu księgowego agencji. Hanna Kruszewska ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze finansów. Pracowała w firmach o profilu usługowym, handlowym i produkcyjnym (m.in. Start People, 9 Maja, Helios, Immergas). 

Dołącz do dyskusji: Specjalistki od Netfliksa i TikToka w Altavia Kamikaze+K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl