Spicy Mobile uruchomia Happy Pixel do marketingu mobilnego

Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile uruchomiła w swoich strukturach markę Happy Pixel, która ma wspierać agencje w tworzeniu formatów reklamowych dla marketingu mobilnego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Główne zadanie Happy Pixel  to wsparcie agencji interaktywnych, domów mediowych oraz klientów bezpośrednich przy przygotowywaniu formatów reklamowych dedykowanych dla mobile marketingu.

Zespół będzie odpowiedzialny za implementację nowych mechanizmów oraz formatów reklamowych, doradztwo w kwestii konstrukcji i wyglądu mobilnych kreacji reklamowych, a także za przygotowywanie responsywnych kreacji rich mediowych na wszelkie urządzenia mobilne (smartfony oraz tablety).

- Od samego początku powstania Spicy Mobile wspieramy klientów w przygotowaniu formatów reklamowych. Wydzielenie zespołu, który do tej pory wykonał łącznie kilkaset kreacji reklamowych na światowym poziomie, jest naturalną konsekwencją zdobytego doświadczenia oraz ich doskonałej pracy - wyjaśnia Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.

Happy Pixel tworzy 5-osobowa grupa doświadczonych developerów - programistów oraz grafików. Doświadczenie zdobywali projektując kreacje reklamowe dla największych marek w Polsce i za granicą, m.in. Volkswagen, Coca-Cola, Nike, H&M, McDonald's, PKO BP i wiele innych. Na czele zespołu stanie Maciej Mazurczak, autor kreacji reklamowych m.in. dla IPLI, produktu Polsatu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu