Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”

Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”. Za realizację akcji odpowiada agencja VanLeif.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”

Akcja promuje internetową wyszukiwarkę upominków od Spokey Daj Frajdę. W jej ramach  przygotowano serię humorystycznych spotów, które pokazują nietypowe wykorzystanie typowych świątecznych podarunków – krawatu dla męża, samochodzika dla syna czy skarpetek dla ojca.

Kampanię przygotowano na podstawie nowej strategii komunikacji marki  Spokey „Sport is Fun”, która zakłada, że aktywność fizyczna powinna być traktowana jako rozrywka i radość.

Działania w internecie rozpoczęto 12 grudnia, potrwają do końca roku. Akcja prowadzona jest na rynkach czeskim i polskim. Za strategię kampanii kreację oraz produkcję odpowiada zespół VanLeif Bartosza Michałowskiego -– dyrektora kreatywnego. Spoty reżyserował Bartosz Kruhlik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady