Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”

Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”. Za realizację akcji odpowiada agencja VanLeif.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”

Akcja promuje internetową wyszukiwarkę upominków od Spokey Daj Frajdę. W jej ramach  przygotowano serię humorystycznych spotów, które pokazują nietypowe wykorzystanie typowych świątecznych podarunków – krawatu dla męża, samochodzika dla syna czy skarpetek dla ojca.

Kampanię przygotowano na podstawie nowej strategii komunikacji marki  Spokey „Sport is Fun”, która zakłada, że aktywność fizyczna powinna być traktowana jako rozrywka i radość.

Działania w internecie rozpoczęto 12 grudnia, potrwają do końca roku. Akcja prowadzona jest na rynkach czeskim i polskim. Za strategię kampanii kreację oraz produkcję odpowiada zespół VanLeif Bartosza Michałowskiego -– dyrektora kreatywnego. Spoty reżyserował Bartosz Kruhlik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"