Społeczności nie dla wszystkich

Po czasie masowych stron społecznościowych przyszła moda na takie, które chcą mieć u siebie określonego, wyrobionego internautę.

MarketingVox - DC
MarketingVox - DC
Udostępnij artykuł:

Całkiem niedawno pojawiły się w internecie społeczności internetowe. Z początku przyjmowane z dystansem, teraz przyciągają tłumy wielbicieli internetowego zapoznawania się i „grupowania”. Obecnie w całej sieci działa bardzo dużo społeczności do których internauci zapraszani są masowo przez prowadzące je firmy, które dzięki większej ilości użytkowników chcą mieć więcej reklamodawców.

Brytyjska firma French Connection chce wyjść na przeciw internautom, którzy potrzebują czegoś więcej niż tylko wielu użytkowników do wyboru. Serwis społecznościowy, który stworzyła ta angielska firma o francuskiej nazwie ma trafić do artystów, projektantów i innych twórców kultury masowej i nie tylko. Serwis aNewMovement.com informował będzie między innymi o imprezach muzycznych i pokazach mody skierowanych do specyficznej klienteli o określonym statusie społecznym i materialnym.

Wprawdzie reklama strony ma ruszyć dopiero w maju to już teraz serwis ma odpowiednią ilość użytkowników, którzy z pewnością przyciągną następnych, równie oryginalnych.

MarketingVox - DC
Autor artykułu:
MarketingVox - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek