Spółka Netii kupiła firmę Connect Systemy Komputerowe za 4,50 mlnzł

Internetia, spółka zależna od Netii, podpisała umowę kupna 100%udziałów w spółce Connect Systemy Komputerowe. Wartość transakcjito 4,50 mln zł.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Connect jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługiszerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenieBiałegostoku i Suwałk. Spółka obsługuje 4,63 tys. klientów, a jejzasoby sieciowe pozwalają na obsługę do 19,3 tys. gospodarstwdomowych. Sprzedającymi są dwie osoby fizyczne.

Netia podała, że wraz powyższą transakcją, łączna liczba spółekinternetowych przejętych przez nią od połowy 2007 roku wzrosła doczternastu. Spółki te obsługują łącznie ok. 46 tys. klientów, a wzasięgu ich sieci znajduje się ok. 155 tys. gospodarstw domowych. Wmaju 2008 roku Netia rozpoczęła sprzedaż usług głosowych klientomnabytych spółek, korzystającym dotychczas jedynie z usług dostępudo internetu.

"Rozszerzenie zasięgu własnej sieci i bazy klientów dziękiprzejęciom i integracji operacyjnej spółek wykorzystującychtechnologię FastEthernet jest istotnym elementem realizacjistrategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usługszerokopasmowych w ciągu trzech lat" - czytamy w komunikacie.

W zeszłym tygodniu prezes Netii Mirosław Godlewski informował,że w 2008 roku spółka przeznaczy na akwizycje lokalnych sieciethernetowych ok. 40 mln zł. Do końca tego roku spółka chce mieć400 tys. klientów szerokopasmowego internetu wobec ponad 216 tys.na koniec ubiegłego roku. Firma chce utrzymać ubiegłoroczną cenęwynoszącą ok. 950 zł za abonenta.

Netia miała 55,29 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2008 rokuwobec 37,85 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 237,47 mln zł wobec 204,39 mln zł rok wcześniej.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu