Spółka zależna NFI Midas ma umowę na wdrożenie infrastrukturysieciowej

CenterNet, spółka zależna NFI Midas, podpisała umowę z HuaweiPolska na dostarczenie i wdrożenie infrastruktury sieciowej dlapotrzeb świadczenia usług telekomunikacyjnych.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Wraz z podpisaniem powyższej umowy, CenterNet złożył zamówieniena komplet elementów infrastruktury sterowania siecią orazplatformy usług dodanych (VAS), system monitoringu infrastrukturydostarczanej przez Huawei, a także elementy zintegrowanej radiowejsieci dostępowej działającej w systemach GSM, CDMA oraz LTE wraz zusługami instalacji i integracji o łącznej wartości ok. 4,8 mlneuro" - czytamy w komunikacie.

Wcześniej spółka informowała o udzieleniu pożyczki swojej spółcezależnej 3,73 mln zł na rozpoczęcie przez CenterNet działalnościtelekomunikacyjnej.

Spółka NFI Midas miała 4,26 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 23,34 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychodywyniosły 20,46 mln zł wobec 42,55 mln zł rok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji