Sport Onet wyprzedził Sport.pl. W dół Zestadionu.pl i Interia Sport, w górę dział sportowy SE.pl

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem sportowym pozostają WP SportoweFakty, a na drugie miejsce awansował dział sportowy Onetu, wyprzedzając Sport.pl. Podobne spadki jak Sport.pl zanotowały Zestadionu.pl oraz działy sportowe Interii i o2.pl, natomiast znacząco wzrosła liczba użytkowników sekcji sportowej SE.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl (Grupa Wirtualna Polska), w listopadzie br. odwiedziło 7,15 mln użytkowników, co przełożyło się na 24,64 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis miał ponad 1,1 mln odwiedzających niż dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska), który przyciągnął 6,03 mln internautów (20,76 proc. zasięgu).

Niżej w zestawieniu są sekcje sportowe kilku innych portali horyzontalnych. Sport.pl, stanowiący taką sekcję Gazeta.pl (Agora), zanotował 5,68 mln użytkowników i 19,56 proc. zasięgu, na o2.pl dział sportowy (Grupa Wirtualna Polska) miał 3,38 mln użytkowników i 11,65 proc. zasięgu, a na Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 2,68 mln użytkowników i 9,22 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wyniki-mediapanel-listopad-2020,7170422384383617a ##

W czołówce są dwie witryny mediów pozainternetowych. Sekcję sportową portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 3 mln internautów (to dało 10,36 proc. zasięgu), a serwis TVP Sport - 2,17 mln internautów (7,47 proc. zasięgu). Z pierwszej dziesiątki wypadł natomiast serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska), który od zawieszenia rozgrywek wskutek epidemii wiosną br. notował duże spadki odwiedzalności, a na początku grudnia wprowadzono w nim płatny, subskrypcyjny system dostępu do treści.

Zestadionu.pl (Grupa Iberion) zanotował 4,03 mln użytkowników i 13,88 proc. zasięgu, a Meczyki.pl (Online Venture) - 2,46 mln użytkowników i 8,48 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiąca WP SportoweFakty zyskały 86,8 tys. internautów (to 1,2 proc. w górę). Z kolei dział sportowy Onetu zanotował spadek o 317,5 tys. użytkowników (5 proc.) i wskoczył na drugie miejsce, wykorzystując utratę przez Sport.pl 769,7 tys. odwiedzających (10,7 proc.).

Procentowo jeszcze mocniej zmalały wyniki Zestadionu.pl i działu sportowego Interii. W pierwszym ubyło 707,6 tys. internautów (14,9 proc.), a w drugim 372,6 tys. (12,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portal-super-expressu-zwiekszyl-przewage-nad-wyborcza-pl-i-fakt-pl-mocno-w-dol-serwisy-dgp-top12,7170414969280129a ##

Z kolei sekcja sportowa o2.pl straciła 412,1 tys. użytkowników (10,9 proc.), a serwis TVP Sport - 13 tys. (0,6 proc.).

Za to w dziale sportowym SE.pl (Grupa ZPR Media) przybyło 332,4 tys. internautów (12,4 proc.), a na Meczyki.pl - 12,3 tys. (0,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]