SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)

Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią społeczną „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” zachęcającą do wyboru diety pozbawionej składników odzwierzęcych.

Kadr ze spotu „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” Article

Akcja ma być reakcją na to, że w Polsce rocznie 840 mln zwierząt jest zabijanych na potrzeby przemysłu mięsnego, spożywczego oraz futrzarskiego. Na całym świecie hodowla zwierząt odpowiada za 70 proc. zużycia wody i 18 proc. emisji gazów cieplarnianych. Tymczasem według szacunków amerykańskich badaczy każda osoba, która zrezygnuje z  jedzenia mięsa, ocali rocznie 407 zwierząt.

- Wybór diety roślinnej jest ważny nie tylko ze względów etycznych, ze względu na zwierzęta, ale również ze względu na ludzi i środowisko naturalne w którym żyjemy. Jeśli chcemy ochronić habitat dla naszych dzieci i wnuków, powinniśmy zrezygnować z jedzenia zwierząt - przekonuje Joanna Wydrych z Fundacji Czarna Owca Pana Kota.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Głównym elementem akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta”, jest spot stylizowanego na zwiastun serialu „Walking dead”. Ponadto uruchomiono serwis Wybieramzwierzeta.czarnaowca.org, w którym można dowiedzieć się, jak przejść na dietę roślinną i zapoznać z przepisami kuchni roślinnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pankreatywny
Z całym szacunkiem, ale jak słyszę hasło "jesteś tym, co jesz" w kontekście odstawienia mięsa to tak sobie myślę że nie chce być warzywem :P No i na biologii uczyli, że jednak jestem kawałkiem myślącego mięsa... Beznadziejnie dobrana płęta... Naiwne hasło "tylko zombiaki jedzą zwierzaki"... Reklama raczej ku pokrzepieniu serc wegan niż ku zmienie postawy... Kurde, zgłodniałem...
9 9
odpowiedź
User
Mirmar
Weganie atakują!!
8 8
odpowiedź
User
ginny
bardzo fajny spot, oryginalna kampania
10 8
odpowiedź