SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)

Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią społeczną „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” zachęcającą do wyboru diety pozbawionej składników odzwierzęcych.

Kadr ze spotu „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta”Kadr ze spotu „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta”

Akcja ma być reakcją na to, że w Polsce rocznie 840 mln zwierząt jest zabijanych na potrzeby przemysłu mięsnego, spożywczego oraz futrzarskiego. Na całym świecie hodowla zwierząt odpowiada za 70 proc. zużycia wody i 18 proc. emisji gazów cieplarnianych. Tymczasem według szacunków amerykańskich badaczy każda osoba, która zrezygnuje z  jedzenia mięsa, ocali rocznie 407 zwierząt.

- Wybór diety roślinnej jest ważny nie tylko ze względów etycznych, ze względu na zwierzęta, ale również ze względu na ludzi i środowisko naturalne w którym żyjemy. Jeśli chcemy ochronić habitat dla naszych dzieci i wnuków, powinniśmy zrezygnować z jedzenia zwierząt - przekonuje Joanna Wydrych z Fundacji Czarna Owca Pana Kota.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Głównym elementem akcji, prowadzonej pod hasłem „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta”, jest spot stylizowanego na zwiastun serialu „Walking dead”. Ponadto uruchomiono serwis Wybieramzwierzeta.czarnaowca.org, w którym można dowiedzieć się, jak przejść na dietę roślinną i zapoznać z przepisami kuchni roślinnej.

Dołącz do dyskusji: Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pankreatywny
Z całym szacunkiem, ale jak słyszę hasło "jesteś tym, co jesz" w kontekście odstawienia mięsa to tak sobie myślę że nie chce być warzywem :P No i na biologii uczyli, że jednak jestem kawałkiem myślącego mięsa... Beznadziejnie dobrana płęta... Naiwne hasło "tylko zombiaki jedzą zwierzaki"... Reklama raczej ku pokrzepieniu serc wegan niż ku zmienie postawy... Kurde, zgłodniałem...
odpowiedź
User
Mirmar
Weganie atakują!!
odpowiedź
User
ginny
bardzo fajny spot, oryginalna kampania
odpowiedź