SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot „ABC śmierci” przygotowany przez studentów promuje Volvo (wideo)

Trwający niespełna minutę spot przygotowany przez studentów Doriana Lebherza i Daniela Titza z Akademii Filmowej w Ludwigsburgu pod hasłem „ABC śmierci” („ABCs of Death”) promuje samochody marki Volvo.

Przygotowany przez studentów film nie jest oficjalną reklamą producenta samochodów, ale ich projektem. Przyznają jednak, że zanim upublicznili film, zapytali przedstawicieli Volvo o modele aut, które ewentualnie mogliby pokazać oraz o opinię i zgodę. Liczyli się z tym, że jego scenariusz jest mocno ryzykowny, jednak Volvo nie miało żadnych zastrzeżeń.

Trwający blisko minutę spot pokazuje losy mieszkańców małego miasteczka, których spotykają koszmarne historie, kończące się śmiercią: przy kopaniu ogródka wybucha bomba, atakują ich krwiożercze gołębie, kogoś rozjeżdża rozpędzony autobus, pokazano też dwoje ludzi, którzy zmarli w wyniku powieszenia. Film kończy historia, w której kierujący samochodem Volvo mężczyzna w podeszłym wieku słabnie za kierownicą i traci przytomność, a tym samym panowanie nad autem. W tym czasie na jezdnię wchodzi inny mężczyzna prowadzący na smyczy psy. Gdy auto z dużą prędkością zbliża się do przechodnia i wydaje się, że za chwilę w niego uderzy, samochód nagle zatrzymuje się w bezpiecznej odległości. Takiej, że do potrącenia pieszego nie dochodzi, mimo że kierowca samochodu prawdopodobnie już nie żyje. Auto zatrzymuje się dzięki specjalnemu systemowi bezpieczeństwa.

 

Orian Lebherz i Daniel Titz w 2015 roku przygotowali podobny, niekomercyjny projekt filmowy dla marki alkoholu Johnnie Walker. Film „Dear Brother” miał 4 mln odsłon.

 

Dołącz do dyskusji: Spot „ABC śmierci” przygotowany przez studentów promuje Volvo (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Dwa spoty zrobili i dwa o śmierci. Normalnie nie ma jak pozytywne skojarzenia z marką.
odpowiedź
User
i
Dwa spoty zrobili i dwa o śmierci. Normalnie nie ma jak pozytywne skojarzenia z marką.


Słuszna racja - przecież żeby mieć pozytywne skojarzenia z marką nie powinno pokazywać się w zabawny sposób produktu ratującego życie tylko uśmiechniętych ludzi ze stoku , biszkoptowe labradorki i kotki. Koniecznie z dodanymi flarami.
odpowiedź
User
wincey & wincey
dwie świetne reklamy.
brakuje mi jednak jutuberów, influencerów, demo produktowego, dubbingu, Kleło i Kazadi.
odpowiedź