SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Horrorowy spot reklamuje nowy pick-up Forda

Amerykański producent samochodów Ford wprowadził na rynek nowy pickup F-150 Raptor R - aby promować model, marka wraz z nowojorską agencją Wieden + Kennedy i reżyserką filmową Lauren Sik nakręciła krótki horror.

Article

Spot „Scary Fast” ma rozpoznawalne elementy klasycznego horroru – niepokojącą muzykę, gwałtowne cięcia, przerażającego wilka, grzechotniki, skorpiona, nietoperze i ślady potwora.

Jak zauważyli marketerzy Forda, ten styl kampanii reklamowej został wybrany ze względu na chęć pokazania prawdziwego terenowego "potwora" o mocy 700 KM: „Stworzony, by zachwycać i straszyć swoimi możliwościami”.

Spot będzie emitowany w telewizji, kinach, na platformach streamingowych oraz w sieciach społecznościowych marki. Ponadto, w ramach promocji, twórcy umieszczą tematyczne plenery i wypuszczą linię gadżetów Scary Fast. Z kolei instrukcja obsługi samochodu zostanie ozdobiona markową okładką inspirowaną estetyką horrorów.

 

Wcześniej Fordowi nakazano zapłacić 19,2 miliona dolarów władzom USA za fałszywe reklamy - w filmie promocyjnym firma poinformowała o znacznych oszczędnościach paliwa i zwiększeniu ładowności, co nie było prawdą.

Dołącz do dyskusji: Horrorowy spot reklamuje nowy pick-up Forda

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek A.
Większym horrorem jest posiadanie Forda i jego codzienna eksploatacja, połączona z regularnymi wizytami w serwisie. Nakręcenie z tego materiału mogłoby konkurować z każdym filmem grozy.
1 0
odpowiedź