SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot interaktywny 2.0 na Samsung Smart TV w ofercie TVN Media

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty format reklamowy o nazwie spot interaktywny 2.0. Jest on oferowany reklamodawcom w ramach aplikacji Player.pl na telewizory Samsung Smart TV.

Podczas emisji spotu reklamowego po prawej stronie ekranu pojawiają się klikalne ikonki o kolorach odpowiadających przyciskom na pilocie telewizyjnym. Za jego pośrednictwem widz porusza się po menu interaktywnej reklamy.

Wybór odpowiedniego koloru przycisku na pilocie powoduje rozwinięcie ikonki o tym samym kolorze do pełnoekranowej karty z ofertą reklamodawcy oraz zatrzymanie emisji spotu wideo. Widz może przez dowolnie długi czas wyświetlać na ekranie telewizora dodatkowe treści. Format pozwala reklamodawcy sprawdzić poziom satysfakcji oglądającego reklamę czy poznać jego opinię o produkcie.

TVN Media nie podało na razie informacji o tym, jaka kształtować się będzie cena emisji reklamy w ramach spotu interaktywnego 2.0.

Biuro reklamy TVN Media prowadzi sprzedaż reklam w ponad 50 kanałach telewizyjnych, portalach internetowych TVN oraz w serwisie wideo na żądanie Player.pl.

Dołącz do dyskusji: Spot interaktywny 2.0 na Samsung Smart TV w ofercie TVN Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl