SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot najeżony bakaliami

Kampania reklamowa Publicis dla Jutrzenki

Dwanaście godzin trwało kręcenie 6-sekundowego, skomplikowanego ujęcia do najnowszego spotu reklamowego wyprodukowanego przez Publicis dla producenta słodyczy Jutrzenka SA. Po raz pierwszy w Polsce nakręcono tak precyzyjne demo produktu. Ujęcie przedstawia ciastko dekorowane kolejnymi składnikami - karmelem, bakaliami i mleczną czekoladą. Spot jest częścią kampanii reklamowej ciastek w czekoladzie "Jeżyki" produkowanych przez Jutrzenkę. Od 6 października można go zobaczyć w telewizji oraz w kinach. Kampania jest kierowana do konsumentów powyżej 15 roku życia i do handlowców.

Spot reklamowy zrealizowano w całości w Łodzi. Produkcja trwała 3 dni. Skomplikowane demo samego produktu nakręcono w halach wytwórni filmowej. Wykorzystano też inne plany. W jednej ze scen bohaterowie spotu wbiegają po schodach tej samej klatki schodowej, którą w 1955 roku sfilmował Andrzej Wajda w swym debiutanckim filmie "Pokolenie".

Reżyserem spotu Jutrzenki S.A. był Andrzej Sawczuk. Produkcją zajęło się Studio Graffiti. 30-sekundową wersję spotu można zobaczyć w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie i TVN. Dłuższa o 10 sekund wersja kinowa będzie pokazywana w sieci kin Cinema City. W spocie wykorzystano slogan: "Idealne dla gości, jeszcze lepsze dla nas".

Film reklamowy można obejrzeć lub pobrać pod adresem: http://www.publicis.pl/ kampanie.php?i=jezyki.

"Analiza danych rynkowych uświadomiła nam, że na rynku słodkich przekąsek niemal nie ma mowy o lojalności wobec marki. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak nakłonienie klienta do spróbowania >>Jeżyków<<. Dlatego kampania ma jasny przekaz: spróbuj >>Jeżyków<<, ponieważ są to ciastka o niepowtarzalnym smaku" - powiedział Michał Czarkowski, Account Supervisor w Publicis Warszawa i dodał: "Po względem smakowym >>Jeżyki<< są bardzo konkurencyjne. Decyduje o tym receptura i składniki. Z tego względu w spocie reklamowym położyliśmy szczególny nacisk właśnie na pokazanie składu ciastek."

Kampania będzie się toczyć także w sklepach. Będzie tam miała formę plakatów przedstawiających jeden z dostępnych wariantów smakowych "Jeżyków" i informujących o cenie. Plakaty prezentują "Jeżyki" jako ciastka "najeżone bakaliami".

Kampania adresowana do handlowców ma formę ogłoszeń w "Poradniku Handlowca" oraz ulotek. Wykorzystane nośniki zawierają informację o dostępnych wariantach produktu, listę argumentów przemawiających za posiadaniem "Jeżyków" w ofercie sklepu oraz dane na temat toczącej się kampanii konsumenckiej. Ulotka prezentuje kadry ze spotu telewizyjnego oraz wygląd plakatu i ogłoszenia prasowego. Podaje także terminy dotyczące czasu trwania kampanii w poszczególnych rodzajach mediów.

Producentem "Jeżyków" jest Przedsiębiorstwo Cukiernicze Jutrzenka S.A. W sierpniu b.r. Publicis wygrał przetarg na obsługę marki "Jeżyki". Obecna kampania jest pierwszą prowadzoną przez Publicis dla Jutrzenki po uzyskaniu tego budżetu.

Dołącz do dyskusji: Spot najeżony bakaliami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl