Spotify przedłuża darmowy okres próbny do 90 dni. Nie dla użytkowników korzystających już z promocji

Serwis Spotify zaoferował użytkownikom możliwość wypróbowania za darmo konta Premium przez okres 90 dni zamiast dotychczasowego miesiąca. Opcja jest dostępna także w Polsce dla użytkowników kont indywidualnych i studentów, w przyszłości obejmie plany Premium dla rodziny i Premium Duo. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl osoby korzystające już z 30-dniowego darmowego dostępu do Spotify nie mogą liczyć na przedłużenie promocji.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Od momentu swojego startu na rynku w 2006 r. Spotify oferuje 2 modele korzystania z tej platformy. Pierwszy z nich to darmowe konto o ograniczonych funkcjonalnościach, którego użytkownik w zamian za możliwość słuchania muzyki musi liczyć się z przerywaniem nagrań przez reklamy.

Drugie rodzaj dostępu to kilka rodzajów kont Premium. W Polsce abonament dla pojedynczego użytkownika kosztuje miesięcznie 19,99 zł, plan Premium dla rodziny to koszt 29,99 zł, abonament Premium Duo jest dostępny za 24,99 zł, a specjalna oferta dla studentów kosztuje 9,99 zł na miesiąc.

3 miesiące zamiast 30 dni

W ramach płatnej oferty Premium Spotify proponował do tej pory 30-dniowy okres próbny, w trakcie którego możliwe było korzystanie z tej opcji bez ponoszenia związanych z nią kosztów. Jeśli użytkownik nie zdecydował się ostatecznie na wykupienie abonamentu, to przed końcem obowiązywania miesięcznej promocji mógł złożyć rezygnację i np. korzystać w dalszym ciągu z darmowego dostępu połączonego z emisją reklam.

Teraz Spotify postanowił wydłużyć wspomnianą promocję, o czym poinformował w komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl.

Zgodnie z nowym regulaminem każdy nowy użytkownik Spotify lub ten, który dotąd korzystał z bezpłatnej wersji może za darmo wypróbować konto Premium nie przez 30, ale przez 90 dni.

Od czwartku z nowej opcji mogą skorzystać użytkownicy indywidualni oraz studenci (na rynkach, gdzie plan jest już dostępny), a w nadchodzących miesiącach subskrybenci planu Premium dla rodziny oraz Premium Duo (na rynkach, gdzie oferty zostały już wprowadzone).

- To był niezwykle ważny tydzień dla Spotify Premium z dwoma kamieniami milowymi – jednym z nich jest wprowadzenie innowacyjnej oferty planu Premium dla rodziny https://www.wirtualnemedia.pl/spotify-oferta-rodzinna-kontrola-rodzicielska-nowe-narzedzia-i-spersonalizowane-playlisty-dlaczego-jak-korzystac,7170856299812993a, drugim zaoferowanie bezpłatnych pierwszych 3 miesięcy oferty Premium dla użytkowników, którzy dotychczas nie korzystali z Premium – zaznacza w komunikacie Alex Norström, chief premium business officer w Spotify. - Te decyzje są potwierdzeniem zaangażowania Spotify w zapewnienie aktualnym użytkownikom Premium najwyższej jakości usług muzycznych i umożliwienie większej liczbie słuchaczy na całym świecie dostępu do bogatej oferty planu Premium. I z pewnością to jeszcze nie wszystko, co planujemy wprowadzić.

Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl w polskim oddziale Spotify nowe zasady korzystania z darmowego 90-dniowego dostępu do Premium nie obejmują tych użytkowników, którzy rozpoczęli już korzystanie z oferowanej wcześniej promocji obejmującej 30 dni. W ich wypadku czas darmowego używania konta Premium nie zostanie automatycznie przedłużony o kolejne 60 dni.

Kilka dni temu pojawiły się nieoficjalne informacje o tym, że Spotify zamierza podwyższyć ceny swoich abonamentów, na razie ma to dotyczyć wyłącznie rynków skandynawskich.

W II kwartale 2019 r. Spotify osiągnęło przychody wyższe o 31 procent, a strata operacyjna spółki zmniejszyła się do poziomu 3 mln euro. Liczba miesięcznych użytkowników Spotify wzrosła do 232 mln, a 108 mln to abonenci płatnych kont premium.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa