W Spotify można stworzyć playlistę Blend z Robertem Lewandowskim

Wraz z rozwojem współpracy Spotify z FC Barceloną, użytkownicy mogą tworzyć dedykowane playlisty Spotify Blend z Robertem Lewandowskim i innymi rozpoznawalnymi piłkarzami klubu. Powstają one w oparciu o gust muzyczny danego gracza i użytkownika.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wraz z nadchodzącym końcem sezonu ligi hiszpańskiej La Liga, dzięki trwającej współpracy Spotify i klubu FC Barcelona, polscy fani mogą jeszcze lepiej poznać swoich ulubionych graczy. Od wtorku użytkownicy Spotify mogą tworzyć playlisty Blend, które powstają w oparciu o gust muzyczny danego piłkarza i użytkownika. Dzięki temu będą mogli zobaczyć, ile mają wspólnych ulubionych utworów i wykonawców.

Robert Lewandowski, podobnie jak wielu innych graczy z męskiej i żeńskiej drużyny FC Barcelony, już stworzył osobistą playlistę swoich ulubionych utworów. Na Lewandowski’s Matchday playlist można znaleźć lokalne utwory takie jak “Candy” Quebonafide i Klaudii Szafrańskiej czy “Wehikuł czasu” Dżemu. Zostaną one włączone do listy odtwarzania Blend stworzonej specjalnie dla użytkowników, aby mogli zobaczyć, gdzie ich gusta pokrywają się z gustami graczy i odkrywać nową muzykę.

- Mam dość unikalny gust muzyczny, dlatego nie mogę się doczekać, by zobaczyć, czy fanom uda się uzyskać wysoki wynik w Blend. To był niesamowity sezon i dzięki Blend będziecie mogli posłuchać muzyki, która doprowadziła nas do chwały - powiedziałRobert Lewandowski.

Pozostali piłkarze FC Barcelona, z którymi można tworzyć playlistę Blend to: Pedri, Alexia, Oshoala, Ousmane Dembélé, Fridolina Rolfö, Raphinha, Geyse Ferreira, Ronaldinho.

Aby otrzymać playlistę, należy kliknąć w link na dedykowanej stronie FC Barcelony. Wtedy otrzymuje się dedykowaną playlistę Blend z wybranym przez siebie graczem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style