Spotify z Mariah Carey na 25-lecie "All I Want for Christmas Is You" (wideo)

W tym roku przypada 25. rocznica wydania przeboju "All I Want for Christmas Is You" amerykańskiej wokalistki Mariah Carey. Z tej okazji serwis Spotify udostępnił swoim użytkownikom nową wersję albumu o tytule "Mariah Carey's All I Want For Christmas Is You Enhanced Album".

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak pokazują statystyki Spotify, świąteczny singiel Mariah Carey "All I Want for Christmas Is You" został odtworzony w serwisie łącznie ponad 520 milionów razy. W ubiegłym roku popularność piosenki w Spotify wzrosła o ponad 2000% w okresie październik-grudzień. Ponadto przebój Mariah Carey został dodany do 12 milionów playlist, a także ponad 1000 razy był wykonywany przez wielu artystów, w tym Michaela Bublé, Milosa Foremana, Clementine Duo, czy Fifth Harmony.

"Mariah Carey's All I Want For Christmas Is You Enhanced Album" zawiera świąteczne piosenki w wykonaniu wokalistki, również te pochodzące z płyty "Merry Christmas (Deluxe Anniversary Edition)".

"All I Want For Christmas Is You" to także najczęściej słuchana piosenka w okresie świątecznym przez użytkowników Spotify w Polsce. Jak pokazują dane serwisu z 2018 r., drugie miejsce zajmuje "Last Christmas" zespołu Wham!, a listę Top 10 (w całości poniżej) zamyka "Jingle Bell Rock" Bobby Helmsa.

1. Mariah Carey - "All I Want for Christmas Is You"2. Wham! - "Last Christmas"3. Ariana Grande - "Santa Tell Me"4. Shakin' Stevens - "Merry Christmas Everyone"5. Chris Rea - "Driving Home for Christmas - 2019 Remaster"6. Dean Martin - "Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!"7. Justin Bieber - "Mistletoe"8. Daryl Hall & John Oates - "Jingle Bell Rock - Daryl's Version"9. Andy Williams - "It's the Most Wonderful Time of the Year"10. Bobby Helms - "Jingle Bell Rock".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem